Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Hvilken motor har du @JSviking?

Nei, ikke bland blå og grønn. (Mulig det kan gå, men jeg hadde ikke gjort det. Kjølevæsker som ikke fungerer sammen blir et salig søl å ordne opp i. )

Bedre å bare helle på rent vann da. (La motor være kald. ) Du har nok litt å gå på. Er ofte mye kjølevæske disse motorene (vet ikke hvilken du har), så om du bare mistet en halvliter å hadde i alle fall jeg bare helt på rent vann.

Godt at det ikke var eksoslekkasje da!

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Nei, ikke bland blå og grønn. (Mulig det kan gå, men jeg hadde ikke gjort det. Kjølevæsker som ikke fungerer sammen blir et salig søl å ordne opp i. )

Bedre å bare helle på rent vann da. (La motor være kald. ) Du har nok litt å gå på. Er ofte mye kjølevæske disse motorene (vet ikke hvilken du har), så om du bare mistet en halvliter å hadde i alle fall jeg bare helt på rent vann.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Bedre å bare helle på rent vann da. (La motor være kald. ) Du har nok litt å gå på. Er mye kjølevæske på den motoren, så om du bare mistet en halvliter å hadde i alle fall jeg bare helt på rent vann.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Nei, ikke bland blå og grønn. Bedre å bare helle på rent vann da. Du har nok litt å gå på. Er mye kjølevæske på den motoren, så om du bare mistet en halvliter å hadde i alle fall jeg bare helt på rent vann.

• Create New...