presskanne Startet 26.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2018 Hei, Jeg prøver å finne denne pakningen/listen som er rundt vinduene på sidene i Merry Fisher 625. Sporet den ligger i er 21*13mm. Har sett på alle nettsidene jeg finner som har pakninger, men har ikke funnet noe tilsvarende. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette? Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Et tips er å høre med forhandler. Du skriver ikke hvor du holder til, men i Oslofjorden er det Herholdt Andersen i Tønsberg og Heitmann Marin i Drøbak som forhandler disse båtene. De bør kunne gi deg tips og råd. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
presskanne Svart 14.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Takk for svar. Herholdt Andersen kunne skaffe. Mye rimeligere enn jeg hadde regnet med, men ikke lagervare. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.