Mimieg Startet 27.Juni.2018 Del på Facebook Startet 27.Juni.2018 Hei! Er det noen som vet hvordan det er med gjesteplasser på Læsø og Fredrikshavn de neste dagene? Har ikke veldig lyst til å komme til smekkfull havn første turen over ? Evt. Hvor kan man finne ut dette? Er det upopulært å ringe havnene tro? God sommer og takk for evt svar ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Det er ikke upopulært å ringe havnene. Har benyttet meg av det mange ganger i Danmark og Sverige. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Uten å vite hur det ser ut akk idag, men Fredrikshavn har alltid hatt godt om plasser da jeg har vart der, likaså Strandby Fredrikshavn småbåtshavn ligger sør for ferjehavnen, og Strandby nord Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tom Rør Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 https://m.webcams.travel/webcam/1385007005-Været-Læsø%2C-Havnekontor-Syd-Vesterø-Havn?hl=no Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Har en bekjent som ligger på Læsø Vesterø nå. Der er det god plass. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Flid Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Mimieg skrev for 10 timer siden: Hei! Er det noen som vet hvordan det er med gjesteplasser på Læsø og Fredrikshavn de neste dagene? Har ikke veldig lyst til å komme til smekkfull havn første turen over ? Evt. Hvor kan man finne ut dette? Er det upopulært å ringe havnene tro? God sommer og takk for evt svar ? Vesterø på Læsø i ettermiddag, det siger jevnt på med båter hele tiden. Man merker at flere har begynt med ferie nå. Du kan ringe havnefogden og spørre om plass men han reserverer normalt ikke plasser. Bare kom over, det er alltid plass til sistemann inn om kvelden. Sitér dette innlegget Link to post
Mimieg Svart 27.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Tror det blir fredag i så fall, men liker ikke tanken på å komme til full havn da vi er litt ferske.. ? Jeg får ta en telefon eller ti. Må også kjøpe kart ? Har Garmin plotter i båten .. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Mimieg skrev 19 minutter siden: Tror det blir fredag i så fall, men liker ikke tanken på å komme til full havn da vi er litt ferske.. ? Jeg får ta en telefon eller ti. Må også kjøpe kart ? Har Garmin plotter i båten .. Du trenger ikke bekymre deg. Send meg en IM så får du tlf nummeret mitt. Er vi i nærheten av havna på fredag hjelper vi deg. Sitér dette innlegget Link to post
Shortcut Svart 28.Juni.2018 Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 Der burde være plads i denne weekend i alle havne i Nordjylland. Men fra næste weekend kan der godt bliv små problemer. Især i Skagen (Musikfestival) I Frederikshavn skal du overveje Rønnerhavnen nord for byen med palmestranden. Begge Marinaer i Frederikshavn ligger ca. 2 km fra bymidten. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 28.Juni.2018 Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 Fredrikshavn har normalt god plass, på Læsø bør en komme tidlig på dagen - fylles fort opp nå som ferien starter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.