Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 33 minutter siden:

Kan ikke putte led- pærer i lanterner laget for glødelampe. Dvs en kan men både lys og sektorer blir feil, og en kan bli erstatningspliktig hvis noen ikke skjønner lanterneføringa di og det skjer noe. Nå er det vel neppe kritisk om det er en rundtlysende hvit, men uansett. Ville heller byttet lanterne hvis strømbruk har noe å si. 

Lenge siden jeg har sett en så fornuftig uttalelse. Vet så mange som tror det bare er å skifte pærer fra gløde til LED! Når jeg har prøvd å fortelle det så er det enkelte som rister på hodet og tror jeg er gal :)

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 33 minutter siden:

Kan ikke putte led- pærer i lanterner laget for glødelampe. Dvs en kan men både lys og sektorer blir feil, og en kan bli erstatningspliktig hvis noen ikke skjønner lanterneføringa di og det skjer noe. Nå er det vel neppe kritisk om det er en rundtlysende hvit, men uansett. Ville heller byttet lanterne hvis strømbruk har noe å si. 

Lenge siden jeg har sett en så fornuftig uttalelse. Vet så mange som tror det bare er å skifte pærer fra gløde til LED! 

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 31 minutter siden:

Lene siden jeg har sett en så fornuftig uttalelse. Vet så mange som tror det bare er å skifte pærer fra gløde til LED! 

• Create New...