Jump to content

Edit History

ErikN

ErikN

Har nettopp vært med på jakten selv.. 1998 til 2007(siste utgave) mod Yamaha 2 takt 4-5 hk blir solgt omtrent med en gang de blir lagt ut.. men virker som kun de med innebygget tank og kort stamme som er populære.. lokasjon har også mye å si.. i Oslo området 5 - 7.000, Østfold 5-3000, i nordnorge 3-2000kr Jeg trengte en 5hk som kunne bæres lett fra pushpit og ned i jolla, samtidig som jeg ikke ønsket en bensinkanne liggende å dampe under dekk.. da er denne motoren helt genial. Men jeg ringte vel og sendte SMS på 4-5 stk som alle var solgt da jeg fikk svar..

ErikN

ErikN

Har nettopp vært med på jakten selv.. 1998 til 2007(siste utgave) mod Yamaha 2 takt 4-5 hk blir solgt omtrent med en gang de blir lagt ut.. men virker som kun de med innebygget tank og kort stamme som er populære.. Jeg trengte en 5hk som kunne bæres lett fra pushpit og ned i jolla, samtidig som jeg ikke ønsket en bensinkanne liggende å dampe under dekk.. da er denne motoren helt genial. Men jeg ringte vel og sendte SMS på 4-5 stk som alle var solgt da jeg fikk svar..

ErikN

ErikN

Har nettopp vært med på jakten selv.. 1998 til 2007(siste utgave) mod Yamaha 2 takt 4-5 hk blir solgt omtrent med en gang de blir lagt ut.. men virker som kun de med innebygget tank er populære.. Jeg trengte en 5hk som kunne bæres lett fra pushpit og ned i jolla, samtidig som jeg ikke ønsket en bensinkanne liggende å dampe under dekk.. da er denne motoren helt genial. Men jeg ringte vel og sendte SMS på 4-5 stk som alle var solgt da jeg fikk svar..

• Create New...