bav28s Startet 27.Juni.2018 Del på Facebook Startet 27.Juni.2018 Jeg har byttet trim-giver på drevet, ettersom den gamle sluttet å virke. Jeg fulgte bruksansvisningen for riktig installasjon, med ohm-målinger. Etter installasjon, så viser den helt feil posisjon. Drevet er tiltet helt ned/inn, og i stedenfor -5 viser det -40 Det er VP 2,5´´ display + informasjon i turteller. Er det mulig å kalibrere dette via EVC ? Jeg finner fremgangsmåter for EVC med «rullebryter» uten skjerm, men ikke for instrumentet jeg har. Er det noen som kjenner til dette, og har lyst til å komme med tips? Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 27.Juni.2018 Del på Facebook Svart 27.Juni.2018 Har du forsøkt denne? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
bav28s Svart 28.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 Ja, har sett på den, men det er annet instrument enn jeg har. Jeg har den med 2,5" skjerm. Prøver meg på et bilde her, hentet fra VP webshop. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 28.Juni.2018 Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 Denne da? http://forumdubateau.com/telechargements/calibration evc-d.pdf Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
skhauge Svart 28.Juni.2018 Del på Facebook Svart 28.Juni.2018 Dette er enkelt. Kan sende deg PDF som viser kalibrering av alt. Send en mail på skhauge@online.no og eg sender fil så snart eg kan. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.