Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Jeg er på sjøen i min 27’ NB820 Combi i like mye vind, så det skal nok din båt også tåle. Din båt er vel en CE klasse B eller skal tilsvare det (minst) og da vel grensen 20,7 m/s, som den da er sertifisert for, men båten tåler mye mere en det.

Kjellg

Kjellg

Jeg er på sjøen i min 27’ NB820 Combi i like mye vind, så det skal nok din båt også tåle. Din båt er vel en CE klasse B eller skal tilsvare det (minst) og da vel grensen 20,7 m/s, som den da er sertifisert for. Båter tåler mye mere en det.

Kjellg

Kjellg

Jeg er på sjøen i min 27’ NB820 Combi i like mye vind, så det skal nok din båt også tåle. Din båt er vel en CE klasse B eller skal tilsvare det (minst) og da vel grensen 20,7 m/s. 

Kjellg

Kjellg

Jeg er på sjøen i min 27’ NB820 Combi i like mye vind, så det skal nok din båt også tåle. Din båt er vel en CE klasse B eller skal tilsvare det (minst) og da skal den tåle 20,7 m/s. 

Kjellg

Kjellg

Jeg er på sjøen i min 27’ NB820 Combi i like mye vind, så det skal nok din båt også tåle. 

Kjellg

Kjellg

Jeg er på sjøen i min NB820 Combi i like mye vind, så det skal nok din båt også tåle. 

• Create New...