Mix Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Jo takk har gått over i liten kuling fra NW engang, det skjer ikke igjen. Det lønner seg å gå litt ut pga. fæl strømsjø, men innfor Ramnsholmane så en får litt live av dem. Sletta kan være røff i vestlig vind. Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Flott at det gikk bra. Jeg pleier alltid å sitte på FB om mulig dersom det er litt ruskevær. Mye bedre oversikt over bølger der oppe. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 On 6/30/2018 at 10:41 AM, Sjøbliss said: Større båt er ofte letter å manøvrere, men 50fot er kanskje litt stort å starte med. Enig i det :) Tror dere han svømte ut fra Risør med badebukselommene fulle av pjolterglass, eller? Ikke vet jeg, men hørtes mer ut som han har hatt mindre båt før men ikke så mye erfaring med hvordan vær og sjø oppleves i en 50-foter. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 2 hours ago, Christian V said: Flott at det gikk bra. Jeg pleier alltid å sitte på FB om mulig dersom det er litt ruskevær. Mye bedre oversikt over bølger der oppe. Seiøst? Facebook?!?!? Åja, fly'en ja ... hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 (redigert) Flott at turen gikk fint ? Redigert 1.Juli.2018 av Sjøbliss (see edit history) Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
sunnmøre Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Kjekt at du kom deg trygt over? Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Hyggelig å høre at alt gikk fint ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.