Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Jeg er såpass «hjernevasket» at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg drikker vanlig øl når jeg fører båt. En lettøl/mellanøl går greit, men bare én. Jeg tror det også kan ha noe med at jeg har barn, og jeg har sett min del av småfulle eller drita fedre med barn tilstede på dagtid rundt i stort sett alle havner vi har vært i.

For min del er ikke kos i båt knyttet til alkohol. Jeg kan fint kose meg med Cola, vann eller Farris. Er jeg i Sverige kjøper jeg lyseblå Pripps på 2,2% for da kan jeg ta to eller tre over litt tid hvis jeg skulle ønske det.

Popeye70

Popeye70

Jeg er såpass «hjernevasket» at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg drikker vanlig øl når jeg

fører båt. En lettøl/mellanøl går greit, men bare én. Jeg tror det også kan ha noe med at jeg har barn, og jeg har sett min del av småfulle eller drita fedre med barn tilstede på dagtid rundt i stort sett alle havner vi har vært i.

For min del er ikke kos i båt knyttet til alkohol. Jeg kan fint kose meg med Cola, vann eller Farris. Er jeg i Sverige kjøper jeg lyseblå Pripps på 2,2% for da kan jeg ta to eller tre over litt tid hvis jeg skulle ønske det.

• Create New...