Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Mix skrev 10 minutter siden:

Har du testet noe på batteriene dine da ? Kan det være ei celle som er defekt som gjør at reguleringen går bananas ?

Har bare en sånn billig kinatester og den finner ingen feil. Men det er en billig sak som egentlig bare måler spenning og indre motstand. I tillegg kan jeg sette CCA. Svarmeldinger kan være defekt, Charge eller OK. Den har svart OK på alle mine. Har også hatt alle tilkoblinger for regulator på annen bank, start batteri. Samme feil. 

Men jeg har vært inne på tanken om defekt celle men det var noen som mente dette ikke skulle ha en slik innvirkning.

Kjellg

Kjellg

Mix skrev 9 minutter siden:

Har du testet noe på batteriene dine da ? Kan det være ei celle som er defekt som gjør at reguleringen går bananas ?

Har bare en sånn billig kinatester og den finner ingen feil. Men det er en billig sak som egentlig bare måler spenning og indre motstand. I tillegg kan jeg sette CCA. Svarmelding er defekt, Charge eller OK. Har også hatt alle tilkoblinger for regulator på annen bank, start batteri. Samme feil. 

Men jeg har vært inne på tanken om defekt celle men det var noen som mente dette ikke skulle ha en slik innvirkning.

Kjellg

Kjellg

Mix skrev 9 minutter siden:

Har bare en sånn billig kinatester og den finner ingen feil. Men det er en billig sak som egentlig bare måler spenning og indre motstand. I tillegg kan jeg sette CCA. Har også hatt alle tilkoblinger for regulator på annen bank, start batteri. Samme feil. 

Kjellg

Kjellg

Mix skrev 8 minutter siden:

Har bare en sånn billig kinatester og den finner ingen feil. Men det er en billig sak som egentlig bare måler spenning og indre motstand. I tillegg må jeg sette CCA. Har også hatt alle tilkoblinger for regulator på annen bank, start batteri. Samme feil. 

Kjellg

Kjellg

Mix skrev 6 minutter siden:

Har bare en sånn billig kinatester og den finner ingen feil. Har også hatt alle tilkoblinger for regulator på annen bank, start batteri. Samme feil. 

Kjellg

Kjellg

Mix skrev 4 minutter siden:

Har bare en sånn billig kinatester og den finner ingen feil. Har også hatt alle tilkoblinger for regulator på annen bank, start batteri. Samme feil. 

• Create New...