Kjellg
Joerg Becker skrev 30 minutter siden:Nei, jeg mener 2. dynamo og 3. regulator.
Her kan det også skje noe bak kulissene, vet du, særlig når enten noe
eller også jeg selv ikke er "100"% sikker.
Men, og også det sa jeg tidligere når du fant ut at du ikke lengre skal bruke kraft på Litium mm.
Når du likevel ikke skal ha den lengre kan du fint selge den videre, kanskje med fordel til en ny eier her i nærheten.
Havner den her i nærmere rekkevidde til meg da er det ikke noe problem å besøke en ny eier
så sant det skulle dykke opp noe problem der også.
Jeg står på både som jeg pleier og som jeg sa tidligere, og det er uforandret sålenge reklamasjonsfristen gjelder.
Et mye bedre salgsargument kan du nok ikke finne, regner jeg med, når jeg t.o.m. skriver dette offentlig her?
Jørrg
Dynamo er den originale, den har vært merket fra dag 1. Regulator har jeg ikke merket så det kan godt hende. Kanskje jeg sender den til @Komodo :) Fin tur for deg nedover til han ;)
Nei, det skal vites at du virkelig har stått på for meg. Vet ingen andre forhandlere som ville gjort like mye som deg. Og jeg har lært utrolig mye av deg. Vi får ta lærdom av dette. Kanskje skulle du kastet deg på første fly allerede etter de første månedene med mine problemer. Om man hadde snakket om reise allerede første halve året, så hadde vi helt sikkert blitt enige om utgiftene, for jeg er ikke vrang. Jeg kan være meget behagelig å ha med å gjøre i slike tilfeller for jeg skjønner deg også.
Skal gå litt ufrivillig i tenkeboksen nå og tenke om jeg rett og slett orker å se på dynamoen igjen. Har den fortsatt liggende godt bortgjemt i kjelleren.