Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Hulda skrev for 5 timer siden:

Jeg vet nix om elektronikk. Men jeg har vært borti testkjøring av roterende utstyr som har gått utmerket. Demontert, fraktet, satt på plass, og det er ubrukelig. Masse greier for fikse det

Etter sigende så skal du være godt dekorert i å være lokalt jordplan, så da tror jeg at jeg også ville ha nektet på alt som har med strøm å gjøre. Selv ble jeg helt satt ut den ene gangen jeg var tøff i trynet og tok på noe jeg absolutt ikke burde ta på. Ble rett og slett helt stum i flere minutter etterpå. Fikk god til til ettertanke :giggle:

Arbeidsuhell kalles det vel så fint. Men det var bare 1 gang!!!

Kjellg

Kjellg

Jeg vet nix om elektronikk. Men jeg har vært borti testkjøring av roterende utstyr som har gått utmerket. Demontert, fraktet, satt på plass, og det er ubrukelig. Masse greier for fikse det

Etter sigende så skal du være godt dekorert i å være lokalt jordplan, så da tror jeg at jeg også ville ha nektet på alt som har med strøm å gjøre. Selv ble jeg helt satt ut den ene gangen jeg var tøff i trynet og tok på noen jeg absolutt ikke burde ta på. Ble rett og slett helt stum i flere minutter etterpå. Fikk god til til ettertanke :giggle:

Arbeidsuhell kalles det vel så fint. Men det var bare 1 gang!!!

Kjellg

Kjellg

Etter sigende så skal du være godt dekorert i å være lokalt jordplan, så da tror jeg at jeg også ville ha nektet på alt som har med strøm å gjøre. Selv ble jeg helt satt ut den ene gangen jeg var tøff i trynet og ble rett og slett helt stum i flere minutter etterpå. Fikk god til til ettertanke :giggle:

• Create New...