BingoBonzo Startet 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2018 Har denne plotteren og skal ta av pynterammene (de lysegrå på oversiden/undersiden) for å komme til festeskruene. Men, jeg får de ikke av, de sitter bom fast og jeg har forsøkt med forskjellige kniver, skrutrekkere osv. De er bare «smekket» på plass og skal i utgangspunktet bare være å vippe av på siden med en skrutrekker. Nå begynner det bli små merker i plastikken og det vil vi ikke ha.. Tips? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
DieselDahl Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Er du sikker på at det er gjennomgående skruer da og ikke pinneskruer satt i fra baksiden med muttere på? Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 1.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 (redigert) Mener at disse dekslene skal kunne fjernes uansett, har gjort det tidligere og det står også så i bruksanvisningen. Men, er det sånn at pinneskruer med muttere fra baksiden fører til at dekslene ikke kan fjernes? Redigert 1.Juli.2018 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
DieselDahl Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 (redigert) Nei, det skulle ikke ha noe å si. Har aldri tatt av rammen på min men det burde jo bare være noen haker i ytterkant eller noe. Remove the covers by unsnapping them from the sides" står det. Redigert 1.Juli.2018 av DieselDahl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.