KaiH89 Startet 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2018 (redigert) Hei! Jeg sliter litt med å få montert styringen min tilfredsstillende på motoren. Jeg har en Yamaha 55AE (74-79) 2-takter. Denne har feste til styring helt inne på motoren nedenfor "panseret" Jeg kan "forlenge" styrekabelen så den går helt ned til motoren, men jeg får en veldig uheldig vinkel på den da. Jeg får også mindre rattutslag den ene veien. Finnes det et adapter/en forlenger jeg kan kjøpe og feste på motoren slik at festet kommer lenger inn mot båten? Styrekabelen min likner veldig på den man får kjøpt på biltema med et øye i enden. Jeg har nå brukt mange timer på googling, men blir ikke noe særlig klokere. Legger også ved et utrolig dårlig bilde(jeg kan ikke tegne whatsoever) som viser litt hva jeg mener. Brunt er styrekabelen og sort er påhengeren. Redigert 2.Juli.2018 av KaiH89 skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.