Hanto-24 Startet 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2018 Heisann Trenger litt hjelp og råd her, har en Hanto 24 med en motor som jeg ble fortalt at var en BMC 36HK, men på motoren står det JGM og fant også papirer fra båt og motor var nytt at det står JGM 1800... Trenger ny/brukt sjøvannspumpe til motoren min hvertfall, men den ser ikke lik ut syns jeg den fra BMC 1.5 36HK? Setter stor pris på tips og råd! Kan ta noen bilder av motoren min etter jobb idag Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Googlet "JGM 1800" og denne siden kom opp: https://www.asap-supplies.com/eu/brands/bmc-leyland Sitér dette innlegget Link to post
Hanto-24 Svart 2.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Okei, så du tror at BMC er JGM rett og slett? Kan jo virke sånn, men blei litt usikker Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Vil tro det er en BMC ja. Legg ut et bilde, så er det sikkert noen som kan bekrefte. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hanto-24 Svart 2.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Flott, gjør det etter jobb Sitér dette innlegget Link to post
Hanto-24 Svart 2.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Her er et par bilder av motoren min Sitér dette innlegget Link to post
Hanto-24 Svart 2.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2018 Og her er sjøvannspumpa som lekker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.