Jump to content

Edit History

mateco

mateco

Hvis mulig så har jeg ville benyttet en midlertidig by-pass slange. 

Finn en plass på linen FØR lekkasjepunkt som er lett tilgjengelig og kapp opprinnelig slange. Finn deretter en plass på linen ETTER lekkasjepunkt og kapp opprinnelig slange. Skjøt inn en ny slangebit med to skjøtemuffer med tilhørende slangeklemmer. Det kan være at du må route by-pass slangen i et annet leie enn opprinnelig.

Så kan ferien fortsette vel vitende om at lekkasjen er midlertidig utbedret på skikkelig vis !

mateco

mateco

Finn en plass på linen FØR lekkasjepunkt som er lett tilgjengelig og kapp opprinnelig slange. Finn deretter en plass på linen ETTER lekkasjepunkt og kapp opprinnelig slange. Skjøt inn en ny slangebit med to skjøtemuffer med tilhørende slangeklemmer. Det kan være at du må route by-pass slangen i et annet leie enn opprinnelig.

Så kan ferien fortsette vel vitende om at lekkasjen er midlertidig utbedret på skikkelig vis !

mateco

mateco

Finn en plass på linen FØR lekkasjepunkt som er lett tilgjengelig og kapp opprinnelig slange. Finn deretter en plass på linen ETTER lekkasjepunkt og kapp opprinnelig slange. Skjøt inn en ny slangebit med to skjøtemuffer med tilhørende slangeklemmer.

• Create New...