chagall Startet 7.August.2005 Del på Facebook Startet 7.August.2005 På min 9,9 Tohatsu 2000 mod. satt det en styrefinne under kavitasjonsplaten, som også skal virke som en anode. Denne har tæret bort etterhvert, som sikkert er normalt. Det har vært umulig å få kjøpt denne som reservedel fra forhandler (Bakken Motor) Det ble hevdet at denne ikke fantes som reservedel !!!!!! Har også prøvd å kontakte importøren (Kellox) (Loxkel) men uten resultat. Er det noen som kan gi meg et tips om hva jeg skal gjøre ?? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 7.August.2005 Del på Facebook Svart 7.August.2005 Må jo si at det høres litt tafatt ut av forhandler og importør, at de ikke klarer å skaffe en typisk slitedel som offeranode til motoren??? Er festeanordningen/utformingen spesiell eller kanskje trimror fra andre motortyper kunne passe eller la seg tilpasse? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.