Jump to content

Edit History

index

index

Jeg bor like ved sjøen, og er avhengig av båt til og fra jobb, handling etc året rundt. Så jeg ser litt av hvert av oppførsel og konsekvenser. Det er klart at en 15 foter ikke har samme skadepotensiale som en 50 foter, men jeg opplever likevel at bølgene I plan er betydelig krappere og forårsaker mer skader enn I skrogfart selv om de kanskje ikke er like høye. Så jeg vil anbefale at man holder seg til de fartsgrenser som er satt, av hensyn til de rundt en. Og i tillegg vurderer nøye konsekvensen av det man gjør. Da er det I alle fall ingen tvil.

index

index

Jeg bor like ved sjøen, og er avhengig av båt til og fra jobb, handling etc året rundt. Så jeg ser litt av hvert av oppførsel og konsekvenser. Det er klart at en 15 foter ikke har samme skadepotensiale som en 50 foter, men jeg opplever likevel at bølgene I plan er betydelig krappere og forårsaker mer skader enn I skrogfart selv om de kanskje ikke er like høye. Så jeg vil anbefale at man holder seg til de fartsgrenser som er satt, av hensyn til de rundt en. Da er det I alle fall ingen tvil.

• Create New...