Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Vil du ha kombinert med ekkolodd? Hva er begrensningen i fysisk størrelse og budsjett? Vil du ha mulighet til å bygge ut med autopilot? (Krever mulighet for å dele signal.)

Personlig liker jeg Lowrance best, men det er mye pga ekkoloddet. Jeg liker også touch bedre enn knapper, men vil ha knapper i backup dersom jeg går i mye bølger. Synes det er vanskelig med touch i mye sjø. Fingeren treffer ikke der jeg vil... Men ved planlegging av ruter er touch mye bedre. Jeg liker dra og slipp med fingeren bedre enn å trykke fingeren sår mot en knapp.

På Stokken Motor (nettbutikk) har de mye tilbud inkludert kart nå. (I alle fall sist jeg sjekket.)

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Vil du ha kombinert med ekkolodd? Hva er begrensningen i fysisk størrelse og budsjett? Vil du ha mulighet til å bygge ut med autopilot? (Krever mulighet for å dele signal.)

Personlig liker jeg Lowrance best, men det er mye pga ekkoloddet. Jeg liker også touch bedre enn knapper, men vil ha knapper i backup dersom jeg går i mye bølger. Synes det er vanskelig med touche i mye sjø. Fingeren treffer ikke der jeg vil... Men ved planlegging av ruter er touch mye bedre. Jeg liker dra og slipp med fingeren bedre enn å trykke fingeren sår mot en knapp.

På Stokken Motor (nettbutikk) har de mye tilbud inkludert kart nå. (I alle fall sist jeg sjekket.)

• Create New...