Jump to content

Edit History

Flow

Flow

Har selv en Wallas Safeflame (tror det er modell 95). Brenneren er god nok hvis man har veldig god tid, MEN merk at den krever høy spenning/startstrøm for å i det hele tatt tenne (tror den drar 8-9 AH ved oppstart). Starter ikke hos meg på delvis utladede batterier (selv om jeg har godt dimensjonerte kabler til brenneren).

Hadde valget stått fritt ved en evt. ny båt hadde jeg helt klar gått for gass. Raskt og enkelt å regulere.

Flow

Flow

Har selv en Wallas Safeflame (tror det er modell 95). Brenneren er god nok hvis man har veldig god tid, MEN merk at den krever høy spenning/startstrøm for å i det hele tatt tenne (tror den drar 8-9 AH ved oppstart). Starter ikke hos meg på delvis utladede startbatteri (selv om jeg har godt dimensjonerte kabler til brenneren).

Hadde valget stått fritt ved en evt. ny båt hadde jeg helt klar gått for gass. Raskt og enkelt å regulere.

Flow

Flow

Har selv en Wallas Safeflame (tror det er modell 95). Brenneren er god nok hvis man har veldig god tid, MEN merk at den krever høy spenning/startstrøm for å i det hele tatt tenne (tror den drar 8-9 AH ved oppstart). Starter ikke hos meg på delvis utladede startbatteri (selv om jeg har godt dimensjonerte kabler til brenneren).

Hadde valget stått fritt i ved en evt. båt hadde jeg helt klar gått for gass. Raskt og enkelt å regulere.

• Create New...