Ida Marie III Svart 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 (redigert) 7.5 kg propan holder i mnd... Og da er det daglig bruk.... Er det bare i helgene varer det i år... Redigert 7.Juli.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 8.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2018 Bårdp skrev On 4.7.2018 at 14.06: Disse på sprit er bare å glemme de er vanvittig lite effektive og stinker noe jævlig. Da bruker du feil sprit. Jeg byttet ut en wallas da jeg kjøpte båt i fjor og satte inn en origo 2-bluss nedfellbar variant. Enkel konstruksjon som ikke trenger service eller bruker strøm for å virke. https://www.marineshop.no/vvs/kokeapparat-/-komfyr/spritkjøkken/dometic-a200-spritkjøkken-2-bluss-nedfellbar-114525-p0000159607 Bruker «fin fyr» som brennvæske og det lukter og soter minimalt. Kan anbefales. Funker fint for den relativt beskjedne kokkeleringen jeg driver med i båten. kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.