imens
Eg har eigd 895 siden påske-tider og er godt fornøyd med båten. Eg har Yamaha 350 V8 på hekken og i lav fart er den utrolig stille og med dørene lukka så er det behagelig nivå også i høgare fart. Forbruket er ok med tanke på båtens størrelse og vekt men vil tru du merker god forskjell fra en MF795 med 175-200hk vs MF895 med 350hk. Iallfall om du skal cruise rundt i 25+ knop. Båten går ikkje like pent i sjøen når det er bølger som noko med en skarpare V-bunn men klarer seg heilt fint. Eg har kjørt i 1.5m bølger uten problemer og uten bekymringer for verken båten eller egen sikkerhet men måtte selvfølgelig avpasse farten deretter. Kan anbefale å kjøpe overmadrasser til sengene for dei var rimelig harde å ligge på uten. Båten har utruleg god plass både ute og inne i forhold til størrelsen og når to av benkane ute kan fjernast på et par minutt så har man reine dansegolvet ute. Det er og veldig kjekt med 2 kabiner som er heilt adskilt som gir litt meir privatliv, som var ein av faktorane som gjorde eg valgte denne foran Finnmaster P8. Toalettrommet synes eg er stort og praktisk i forhold til båtens størrelse. Byssa kunne med fordel hatt litt meir avsettingsplass men ellers fungerer den veldig fint. Sånn i ettertid ser eg at eg sikkert kunne droppa kalesje for den har eg brukt veldig lite pga at båten er såpass romslig innvendig, men den kan være kjekk å ha når man trenger eit "ekstra rom".
Har hatt nokre reklamasjonssaker på min båt men dei har blitt fiksa uten trøbbel fra verken forhandler eller Jeanneau.
Har ikkje vore ombord i 795 - har berre sett den på bilder så noko direkte samanlikning kan eg ikkje gjere men vil tru at dersom 795 føles for liten og ein har pengane å legge mellom så vil 895 passe bedre. Anbefaler sterkt å kikke innom en på båtmesse eller liknande. Bur du i Bergen kan du selvfølgelig få kikke på min. No er jo 1095 kommet også men det prishoppet vart for høgt for min del.