Engers Startet 4.Juli.2018 Del på Facebook Startet 4.Juli.2018 Jeg har en fjernkontroll til min Anchorlift dregg/anker. Denne har jeg aldri brukt, men skal nå få meg nytt batteri til den, og prøve. Men jeg skjønner ikke helt hvordan den skal virke. Den har 5 trykkbrytere ON. Up og down In og out. Hva er da forskjellen på up og down, og in og out. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 10 hours ago, Engers said: Jeg har en fjernkontroll til min Anchorlift dregg/anker. Denne har jeg aldri brukt, men skal nå få meg nytt batteri til den, og prøve. Men jeg skjønner ikke helt hvordan den skal virke. Den har 5 trykkbrytere ON. Up og down In og out. Hva er da forskjellen på up og down, og in og out. Meningen er vel at det kan du velge selv . . . . Jeg har også en sånn. Valgte å bruke den for ankerene foran og bak, der inn/out blir opp/ned for det ene. Noen vil kanskje bruke den for ett anker pluss baugthruster? Eneste problem: Den fjernkontrollen er noe dritt som ikke virker eller virker av og til. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lett match Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Jeg har denne, husker ikke om et er down eller out knappen som kan programeres til å kjøre ut kjetting i en viss tid (mener det er 30 sek). Tanken er at du kan slippe ut en viss lengde (f. eks. 30m) med et "taste trykk". Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Min er som Lett match sier, trykker jeg på knapp "Ned" så rauser det ut kjetting i fritt fall i et antall sekunder. (ca. 10 tror jeg) Veldig praktisk når det skal legges ut hekkanker for å fortøye med baug mot land.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Vel, poenget er at det ikke er fritt fall, men den kjører ut programert lengde. For min del kjører den ut 25 meter hver gang du trykker. Meget praktisk siden jeg ikke ønsker fritt fall men samtidig slipper å holde knappen inne. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Jeg har denne, og som nevnt over, er den noe dritt. I den 6. sesongen har den konket helt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få den igang igjen (har byttet batterier). Vet dere hva jeg kan forsøke? Har noen en manual til denne? Finnes det alternative fjernkontroller? Da den virket var den jo veldig grei. Kunne kjøre thruster, og ankervinsj både foran og bak (egen bryter i båten der jeg kunne velge). Kanskje det er her det ligger en feil. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.