Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Små krakkeleringer vil alltids forekomme, gelcoaten (det hvite toppskiktet du ser) er sprøere enn underlaget. Her viser bildene sprekker som sannsynligvis går noe ned i selve glassfiberlaminatet, altså kan det være snakk om delaminering av glassfiberlaminatet under gelcoaten, noe som betyr redusert styrke.

Kan komme av stor belastning i forbindelse med hopp med båten, for stor motor, osv. 

Sannsynligvis ramler ikke akterspeilet av i fart, men hadde nok sett meg om etter andre båter uten slike skader for din første båt var jeg deg. Alt er mulig å reparere, men ønsker du starte din epoke som båteier med reparasjoner?

Hakkannen

Hakkannen

Små krakkeleringer vil alltids forekomme, men bildene her viser jo sprekker som sannsynligvis går noe ned i selve glassfiberlaminatet. Kan komme av stor belastning i forbindelse med hopp med båten, for stor motor, osv. Sannsynligvis ramler ikke akterspeilet av i fart, men hadde nok sett meg om etter andre båter uten slike skader for din første båt var jeg deg. Alt er mulig å reparere, men ønsker du starte din epoke som båteier med reparasjoner?

• Create New...