Mr_Stian Startet 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2018 Hei. Prøvde meg på Facebook, men veldig lite respons der. Vi går og vurderer ny båt til neste sesong. Skal ha en båt med 4 faste sengeplasser og en marsjfart rundt 20 knop +-3-4 knop. Har då sett at både Bayliner og Maxum har båter som ser veldig bra ut. Har da tenkt på Bayliner 285 eller 2855 (hva er egentlig forskjellen på disse?) og Maxum sin 2800. Alle som er på finn nå er langt vekke fra Stavanger. Så da lurer jeg på om det er noen i Stavanger som har en slik båt som har lyst å vise den litt frem? Hadde vert greit å snakke med noen om disse båtene som ikke har salg på agendaen. Sitér dette innlegget Link to post
Jece Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Hei, jeg skal selge min Bayliner 2855 nå etter ferien. Er i Grimstad. Har akkurat installert en ny steyr 266 som holder på å bli innkjørt. Har også montert ny ankervinsj, varmtvannstank, batterilader og landstrømsentral. Selve båten er en 2000 modell. Legges ut på finn etter ferien for kr 475 000. mvh Trond Sandberg 41456301 Sitér dette innlegget Link to post
Nautoman46 Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Bayliner 285 er gode sjøbåter og har en veldig bra layout. Kan anbefales for en familie på fire? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Vi er en familie på 4 ja så liker layouten på Baylineren. Men synes kanskje Maxum ser litt penere ut. Så hadde vert fint å sett begge. Litt kjedelig å reise halve Norge rundt for å se på båter. 475k er nok litt for mye for vårt budsjett. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 10.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2018 Ingen i Stavanger området som har en slik båt? Sitér dette innlegget Link to post
haasmun Svart 10.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2018 2855 er det båten het frem til ca 2003 da byttet den navn til 285. Største synlige forskjellen er fargen på dører og skuffer innvendig + at de gikk over til skinn i stedet for stoff i den innvendige sittegruppen. Har en 2006 mod selv og veldig fornøyd. har den på 4 sesongen nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.