Pekkus Startet 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2018 Har kjøpt oss Inlander 27 f men får ikke trykk på vannet til toalett vask . Er det noen som veit kor vannpumpe er? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 (redigert) Endre emnet til eksempelvis: Hvor er trykkvannspumpen i en Inlander ? Er det vann noe annet sted i båten og trykk der? Redigert 5.Juli.2018 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pekkus Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Nei ingen trykk nokon stad Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Da må du nok bare følge slangene til du finner vannpumpe og trykktanken. Inlander ble vel i stor grad levert som halvferdig, og det finnes kanskje like mange løsninger innvendig som selvbyggere. Det normale er å ha trykkpumpe og trykktank i nærheten av vanntanken. Sjekk først at den har strøm på seg. (Jeg regner med at du har sjekket bryterpanelet på dashbordet. De fleste båter jeg har vært borti har en bryter der for å skru av/ på vannpumpen. Det vet du sikkert, men bare nevner det allikevel.) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pekkus Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Grand Banks jr skrev On 5.7.2018 at 11.21: Da må du nok bare følge slangene til du finner vannpumpe og trykktanken. Inlander ble vel i stor grad levert som halvferdig, og det finnes kanskje like mange løsninger innvendig som selvbyggere. Det normale er å ha trykkpumpe og trykktank i nærheten av vanntanken. Sjekk først at den har strøm på seg. (Jeg regner med at du har sjekket bryterpanelet på dashbordet. De fleste båter jeg har vært borti har en bryter der for å skru av/ på vannpumpen. Det vet du sikkert, men bare nevner det allikevel.) Grand Banks jr skrev On 5.7.2018 at 11.21: Da må du nok bare følge slangene til du finner vannpumpe og trykktanken. Inlander ble vel i stor grad levert som halvferdig, og det finnes kanskje like mange løsninger innvendig som selvbyggere. Det normale er å ha trykkpumpe og trykktank i nærheten av vanntanken. Sjekk først at den har strøm på seg. (Jeg regner med at du har sjekket bryterpanelet på dashbordet. De fleste båter jeg har vært borti har en bryter der for å skru av/ på vannpumpen. Det vet du sikkert, men bare nevner det allikevel.) Sitér dette innlegget Link to post
Pekkus Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Tusen takk for svar. Må sikkert løsne benken der vasken oppe i cabinen er. Ser ut til att det er noko der. Men Finn ikke noko trykktank Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Du kan ha direktepumping også. Men med trykkvann er det vanlig å ha en pumpe og en akkumulatortank rett ved. Det bygges opp trykk i den, så slipper pumpen å gå hele tiden. Det er en liten tank på bare noen få liter. Kan godt gjemmes der vannpumpen står. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pekkus Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Ok da må eg sjekke. Igjen tusen takk. Ikkje greit og vere skogsmatros? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.