Bårdp Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Vel har nå min Samsung stående ret ved siden av min Raymarin 120 kartplotter med ekstern DGPS på taket. Kan ikke si jeg har set noe som tyder på at Samsungen er mer unøyaktig en Raymarin plotteren. Den eneste store forskjellen er at kartene til SeaPro er mye bedre en de Navionics kartene jeg har i Raymarin plotteren. Den blir nå for det meste brukt som Radar og ekkolodd. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Navionics på Lenova nettbrett. Jeg har også en Garmin 721xs men liker Navionics mye bedre. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Mulligan Svart 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 TruTor skrev for 17 timer siden: Raskere oppdateringsfrekvens, kobles til flere satellitter, samt Glonass i tillegg. I teorien kan den være koblet til 24 (?) flere satelitter enn en typisk mobil enhet. Jeg stoler også mer på en Garmin unit enn en Apple unit :P 10 Hz oppdatering betyr ikke det bøss hvis du ikke sitter i en F-35 og betjener et våpensystem. Filterne tar seg av attitude og velocity. Skulle du oppdatere skjermen med 10 Hz rå oppdateringer hadde det bare blitt flimmer. GPS og GLONASS er litt fattigslig i våre tider. Det minste man kan forlange er Galileo. iPhone støtter GPS, GLONASS, Galileo og BeiDou. Skal du motta de 24 satellittene må du se gjennom jorden. Det er aldri mer enn 10 Glonass sattelitter synlige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.