tfast Startet 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2018 (redigert) Hei, er den heldige eier av denne dreggevinsjen og nå har fotbryteren med mekanisk overføring til reléet (tar ankeret opp) sluttet å virke rustet fast? Her trenger jeg din erfaring: - Har du en idè på hva denne dreggevinsjen heter? - Har du et forslag til hva slags relé som sitter her og hva (relé type) jeg eventuelt kan bytte det ut med (det ene eller begge) med ny fotbryter med kabel - Erstatte dagens relé med et nytt som er tilsvarende er sikkert umulig Hva kan jeg gjøre (ønsker ikke å kjøpe ny vinsj i år.....) (Båten er en Birchwood 33 fot) Takknemmelig for inspill: Redigert 5.Juli.2018 av tfast fjernet uklart bilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
krokenkaia Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Lofrans Royal Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 tfast skrev 8 minutter siden: Hva kan jeg gjøre Det er ingen grunn til å bytte winch hvis motoren virker. Du kan kjøpe 2 nye fotbrytere og 2 nye rele' eller ett nytt dobbeltrele'. Disse fotbryterne med stag til rele' hadde jeg kastet. Det blir nok vanskelig og dyrt og finne slike. Standard fotbrytere har alle båtsjapper. Hva type/merke rele'ene er spiller nada rolle bare rele'ene tåler strømstyrken til vinsjen. En kan få 12V enkeltrele' som tåler 200A til under hundrelappen fra Ebay. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.