Bjørn Sjetnan Startet 5.Juli.2018 Del på Facebook Startet 5.Juli.2018 (redigert) Jeg har en Beneteau Oceanis 361, Clipper, fra år 2000. Midtskips kryssholt er ikke standard. Er det mulig å ettermontere? Båten har teakdekk. Redigert 5.Juli.2018 av Bjørn Sjetnan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Det er sikkert mulig, men - uten å vite sikkert - antar jeg du ikke kan montere oppå teaken, så det høres ut som det vil koste mer jobb enn det vil smake. På båter uten har jeg bare brukt røstjernene isteden. Har midtskips kryssholt nå og de er vesentlig hardere enn stortærne mine :0) Sitér dette innlegget Link to post
Forte Svart 10.Juli.2019 Del på Facebook Svart 10.Juli.2019 Komm tilfeldig over denne posten fra 2018. Om du ikke har montert midstkips kryssholt ennå kan du vurdere en cleat som kan monteres på genoa skinne . Se side 17 i pdf'n bak denne linken : https://www.pfeiffer-marine.de/sites/kataloge/pfeiffer_marine.pdf ( side 29 i katalogen) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.