Jump to content

Bavaria 37 cruiser, åpne låst lugardør fra utsiden

rdalen

Recommended Posts

Hei,  ved et par anledninger har minstemann klart låse lugardøren på innsiden, uten å være i stand til å låse den opp igjen, og i dag klarte en voksen å smelle to badedører mot hverandre slik at låseknappene ble skjøvet inn, og da døren ble lukket, sto vi der på utsiden uten å være i stand til å komme inn. Løsningen ble å løfte en sped liten jentunge ned  gjennom dekksluka, men hadde den vært stengt...

Døra låses ves å trykke inn en knapp rett over håndtaket. Jeg ser det er to hull på utsiden og har forsøkt å stikke noe inn der, uten å lyktes.

Båten er en Bavaria 37 cruiser.

Noen forslag til hvordan man kan låse opp dørene utenfra.

Hvis du ikke vet hvor du skal, er alle kurser like gode...

Har fjernet knappene for låsing, men normalt så kan en stikke inn en binders o.l og således trykke låse knappen ut igjen fra utsiden gjennom et lite hull i puntebeslagene.

I HAIK så var beslagene feilmontert slik at en ikke traff låseknotten når en stakk noe inn som beskrevet over.

For å fjerne knappen så løsnet jeg bare pyntedekslene og dro den av.

Låskassen bruk her ombord heter McCoy Låskista, kjøpt hos http://onmar.se/

Måtte bytte den ene da den låste seg for godt, glad den ikke gjorde det i lukket tilstand, denne kroppen ville aldri kommet ut av co øyet på toalettet?

Redigert av HAIK (see edit history)

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...