Anabelle Startet 8.August.2005 Link til dette innlegget Startet 8.August.2005 Jeg har kjøpt meg ny båt- et oppussingsobjekt. For å jobbe på båten ønsker jeg å få den nærmest mulig mitt bosted (Kongsberg), uten å måtte flytte den på lastebil. Drammen -Mjøndalen er da så næreme jeg kommer på vannet. Noen som vet om en oppstillingsplass til båter som man kunne bruke. Regner selvsagt med å betale for vinteropplaget osv. Tenkte kanskje noen av baatplassens medlemmer kjenner til hvilke muligheter som finnes. Tønsberg er også et annet alternativ. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Smiley Svart 8.August.2005 Link til dette innlegget Svart 8.August.2005 Se om du får kontakt her: http://h-m-f.no/ er i allefall en ordentlig og seriøs forening med et inngjerdet og sikkert opplagsområde. Aner dog ikke om det er plass der. Ville forøvrig forundre meg om det ikke er noen i styret som også frekventerer her..... :-) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.