Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Jeg ville nok forsøkt meg på å føre denne saken selv i første omgang, men det kommer jo an på hvor tale- og skrivefør du er. Men det er rart med det, når det kommer et brev fra en advokat så har det en tendens til å gi en annen klang i lokalet enn om akkurat det samme brevet kommer fra en privatperson. Det blir på en måte en høyere grad av alvor for den som mottar brevet. 

Jeg ser forresten at du er ny på forumet. Har du sett den øverste "limte" tråden? Der går det an å stille "husadvokaten" slike spørsmål. Jeg ville begynt der.

Ellers sier jeg meg bare helt enig med Chiefen:

Chiefengineer skrev for 2 timer siden:

Denne sørgelige historien over viser dessverre bare hvor stor inkompetansen er hos enkelte aktører på verkstedsiden i båtbransjen.

Vis hele sitatet  

Etter å ha vært med kompiser og tittet på litt bruktbåter er jeg overhode ikke overrasket over historien din. Hvis man skal sette bort båtjobber gjelder det å ha så pass mye kompetanse at man forstår om verkstedet gjør en god jobb eller ikke. Det er mange som blir lurt. Det høres ut som om du har kommet til Ragnar Ringstad og fått hjelp der, og de er jo dyktige. Ser også at du holder til i Oslo, og jeg vet særlig om et verksted omtrent midtveis som passer veldig godt til den beskrivelsen du har kommet med...

Komodo

Komodo

Jeg ville nok forsøkt meg på å føre denne saken selv i første omgang, men det kommer jo an på hvor tale- og skrivefør du er. Men det er rart med det, når det kommer et brev fra en advokat så har det en tendens til å gi en annen klang i lokalet enn om akkurat det samme brevet kommer fra en privatperson. Det blir på en måte en høyere grad av alvor for den som mottar brevet. 

Jeg ser forresten at du er ny på forumet. Har du sett den øverste "limte" tråden? Der går det an å stille "husadvokaten" slike spørsmål. Jeg ville begynt der.

• Create New...