Bodin Startet 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2018 Hei! Har en yamaha 20hk 2 takter fra 1983. Har nettopp byttet flottøren og nåla på forgasseren men sliter med å få bensin ned til flottørhuset. Jeg vil tru det er en justering av flottøren muligens som forårsaker dette? Eller tar jeg feil? Har prøvd å justere den men hjelper ingenting. Skrudd av dreneringsskruen og pumpa for å se om det renner ut noe i bunn men det gjør det ikke. Det er vel ikke noe justering på den nåla? Er det noen her som veit hvordan flottøren skal justeres? Eller er det andre årsaker? Mvh Henning Sitér dette innlegget Link to post
hpso Svart 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 Bodin skrev 1 time siden: Hei! Har en yamaha 20hk 2 takter fra 1983. Har nettopp byttet flottøren og nåla på forgasseren men sliter med å få bensin ned til flottørhuset. Jeg vil tru det er en justering av flottøren muligens som forårsaker dette? Eller tar jeg feil? Har prøvd å justere den men hjelper ingenting. Skrudd av dreneringsskruen og pumpa for å se om det renner ut noe i bunn men det gjør det ikke. Det er vel ikke noe justering på den nåla? Er det noen her som veit hvordan flottøren skal justeres? Eller er det andre årsaker? Mvh Henning Hei. Er nok ikke justering. Enten sitter ventilen som flottøren skal stenge når den er oppe, eller noe rusk i bensinløpet inn til ventilen som sitter på flottøren. Ta av flottørhuset og pirk ned ventilen. Blås inn i bensinløpet og se om du får luft igjennom... Hans P Sitér dette innlegget Hans Petter S.Olsen Gamle Fredrikstad Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.