Jump to content

Edit History

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville gått ned til 199’ med en gang, hvis det er viktig å selge. 1985 med Ford-motor. Dette er bokstavlig talt forrige århundredes løsninger. I verste fall må du ned mot 150’ for å skape interesse. 

Er enig med de som sier at det har skjedd noe dramatisk i prisbildet for 80-tallsbåter de siste årene. Solgte en Nidelv 26/1987 til 350’ i 2010. Nå selges de for under 150’. Solgte en Nidelv 28 i 2012/1987 for 330’. Da hadde prisene begynt å rase. De som blir solgt nå nærmer seg fort 200’. Mange ligger ute til langt høyere pris og blir ikke solgt. Slutter ikke å forundre meg over hvor mye mange tror sin gamle, vedlikeholdskrevende og utdaterte båt er verdt (ja, se bare på enkelte kabiner med blomstrede seter....) ?

Båten ser fin ut. Annonsen er blitt bra. Du må kun møte markedet på pris!

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville gått ned til 199’ med en gang, hvis det er viktig å selge. 1985 med Ford-motor. Dette er bokstavlig talt forrige århundredes løsninger. I verste fall må du ned mot 150’ for å skape interesse. 

Er enig med de som sier at det har skjedd noe dramatisk i prisbildet for 80-tallbåter de siste årene. Solgte en Nidelv 26/1987 til 350’ i 2010. Nå selges de for under 150’. Solgte en Nidelv 28 i 2012/1987 for 330’. Da hadde prisene begynt å rase. De som blir solgt nå nærmer seg fort 200’. Mange ligger ute til langt høyere pris og blir ikke solgt. Slutter ikke å forundre meg over hvor mye mange tror sin gamle, vedlikeholdskrevende og utdaterte båt er verdt (ja, se bare på enkelte kabiner med blomstrede seter....) ?

Bergen dørk

Bergen dørk

Er enig med de som sier at det har skjedd noe dramatisk prisbildet for 80-tallbåter de siste årene. Solgte en Nidelv 26/1987 til 350’ i 2010. Nå selges de for under 150’. Solgte en Nidelv 28 i 2012/1987 for 330’. Da hadde prisene begynt å rase. De som blir solgt nå nærmer seg fort 200’. Mange ligger ute til langt høyere pris og blir ikke solgt. Slutter ikke å forundre meg over hvor mye mange tror sin gamle, vedlikeholdskrevende og utdaterte båt er verdt (ja, se bare på enkelte kabiner med blomstrede seter....) ?

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville gått ned til 199’ med en gang, hvis det er viktig å selge. 1985 med Ford-motor. Dette er bokstavlig talt forrige århundredes løsninger. I verste fall må du ned mot 150’ for å skape interssse. 

Er enig med de som sier at det har skjedd noe dramatisk prisbildet for 80-tallbåter de siste årene. Solgte en Nidelv 26/1987 til 350’ i 2010. Nå selges de for under 150’. Solgte en Nidelv 28 i 2012/1987 for 330’. Da hadde prisene begynt å rase. De som blir solgt nå nærmer seg fort 200’. Mange ligger ute til langt høyere pris og blir ikke solgt. Slutter ikke å forundre meg over hvor mye mange tror sin gamle, vedlikeholdskrevende og utdaterte båt er verdt (ja, se bare på enkelte kabiner med blomstrede seter....) ?

• Create New...