M/B Cathy Svart 10.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Faxen skrev 30 minutter siden: Er det ikke godt å vite at mange på BP følger deg på turen? Det føles vel litt tryggere. Det er en utrolig trygghet og gjør turen så mye bedre! Tenkte litt når jeg startet tråden at hentetråd med tidenes sommer i sør så er det vel ingen som har tid til å følge med! Men der tok jeg feil ? skulle hatt AiS da! Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Siste etappe ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 wow det fine havet og hekksjøen ...ikke noe galt med været i dag nei Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lundstad Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Paradis! Føles litt galt å sitte på et kontor midt i byen nå... God tur videre! Nyt været og naturen! Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Faxen skrev for 15 timer siden: Er det ikke godt å vite at mange på BP følger deg på turen? Det føles vel litt tryggere. Greide ikke og la vær, ser du ˚endelig˚ er båtløs? Bobil? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 M/B Cathy skrev for 14 timer siden: Det er en utrolig trygghet og gjør turen så mye bedre! Tenkte litt når jeg startet tråden at hentetråd med tidenes sommer i sør så er det vel ingen som har tid til å følge med! Men der tok jeg feil ? skulle hatt AiS da! Gratulerer med ny erverved båt. Flotte bilder god tur videre. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
M/B Cathy Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Home Sweet home! Takk for turen ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Takk for turen ja vel blåst og GOD SOMMER Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.