Jump to content

Ford 2704ET Kilereim følger med rundt når jeg drar i viftereima (bilde)

Roger og Olina

Recommended Posts

Aaaarg. 10 på ferie så oppdager jeg noe her som skaper bekymring. Jeg byttet dynamo, fordi den skreik som en sint katt. Han som skulle bytte lager på den, sa at her var alt i orden. Jeg gikk derfor litt dypere til verks i dag og oppdager at kilereimshjulet som sitter på veiva, følger med når jeg drar i vifterema. Det skal den vel ikke gjøre??? Legger ved bilde og en filmsnutt. Hvordan i svarte nisseland skal jeg få løsnet denne bolten i med motoren i båten? Den er jo skrudd til med ett moment fra tyrkisstan. Jeg har jo ingen mulighet til å få holdt noe igjen her... Så nå trenger jeg gode tips

PS! Det er den "ytterste" delen der reima sitter i som følger med rund.

20180707_122828.jpg

20180707_122822.jpg

Endelig fikk jeg den av. Lånte ennå en slagdrill og denne klarte det med litt jobb. Resten gikk greit. På med avtrekker og av med skiten. Så på med den "nye" som jeg hadde liggende. Så håper jeg at den holder noen hundre timer. Nå blir det ikke noe mer i kveld, får ta monteringen av kjøler osv i morgen. Har holdt på i 11 timer snart..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...