Skogsmatros Startet 8.August.2005 Link til dette innlegget Startet 8.August.2005 Jeg har en Selcruiser (også kalt Fjord), -72 modell. Jeg ser at nyere båter av denne modellen har påsatt et meget pent emblem på begge sider. Emblemet forestiller et vikingeskip sett forfra sammen med navnet "Fjord". Er takknemlig for tips om hvor jeg kan skaffe to slike emblemer. Sitér dette innlegget Link to post
Trond J Svart 8.August.2005 Link til dette innlegget Svart 8.August.2005 Hei Skogsmatros jeg har en hjemmeside om Fjord Weekender og vi holder på med dette med Emblemer, så du kan henge deg med dette når vi har fått det avklart etter ferietider. Jeg kan legge til linken så kan du lese litt om dette her Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
880 Svart 8.August.2005 Link til dette innlegget Svart 8.August.2005 Har også savnet et slikt emblem. bmo Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Skogsmatros Svart 9.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2005 Takk Trond; jeg henger meg på linken din. Flott stykke detektivarbeide som er gjort! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 11.August.2005 Link til dette innlegget Svart 11.August.2005 Gjett hva jeg fant i dag? Konkret referanse til noen som har plastfilm logoer til Fjord og en del andre båter fra samme periode og distrikt. Fant det på siden til Hjemmeside for Fjord Plast entusiaster. Ifølge denne siden kan Reklametjenester (obben@online.no) skaffe dette. Reklametjenester Skibberheia 5, 4836 Arendal Tlf. 37028118 Fax:37021877 Mob: 90529250 Hvis det er metallmerket du er på jakt etter, ser det ut som dette kan bli litt vanskeligere - ref. tråden i Fjordforumet. Sitér dette innlegget Link to post
Trond J Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Jeg kan nå ta frem denne tråden igjen for de som er interresert i slike emblemer så vi har faktisk klart og finne disse frem igjen. Det kan leses mer om dette på Fjordboatclub dette er faktisk ganske unikt og det har vært en lang prosses for og finne frem til disse emblemene. Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
vannmannen Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Så flott! Disse metall emblemene har vært etterspurt i markedet i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
fjordplast Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 De originale Fjord-emblemene er tilgjengelige igjen. En ny batch er produsert. Sitér dette innlegget Med styren i blodet siden 8 års alder. www.fjordboatclub.com www.fjordclub.com Link to post
Neros Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Ser at størrelsen er 28x7 cm. Jeg har en 1001CB, og mener mine emblemer et større.. Husker jeg feil..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.