tresnekka Startet 8.August.2005 Link til dette innlegget Startet 8.August.2005 Jeg kan se hvor veivstaken skal løsnes, men det sitter en ståltråd som sikkring i bolten. Noen som vet hvordan denne (ståltråden) skal tas av? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 8.August.2005 Link til dette innlegget Svart 8.August.2005 Den klippes av med en avbiter og fornyes ved montering. Sikring med Loctite er dog bedre enn ståltråd. Sitér dette innlegget Link to post
tresnekka Svart 9.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2005 Men det ser ut som ståltråden sitter festet lenger bak også, ikke bare gjennom skrua. Tenkte kanskje det var en fiks måte å løsne endene på. Hvis jeg bare klipper over vet jeg ikke om jeg får løs endene, og jeg kan jo ikke ha ståltråd hengende rundt inni der... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.August.2005 Link til dette innlegget Svart 9.August.2005 Det er ikke slik at den samme strengen er tredd gjennom begge boltene da? For det er alltid to... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.