heihei Startet 8.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2018 Heisann. Prøvde en ibiza idag med 250 etec 2006 med rett over 200 timer idag. til min store skuffelse stoppen båten idet den skulle opp i plan, stoppet må man slo på tenninga igjen kom det overheat engine. Det kom ikke når man rusa den i fri. Den hadde vært inne til rensing av kjølesystem og gått over av mekaniker , fungerte vist fint i noen timer. Når jeg idag skulle prøve den kom dette igjen ,,, er detnoen som har vært borti dette? Er det easyfix eller masse greier? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 9.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 Dette er bare antagelser fra min side ... Hva betyr - gått over av mekaniker, har du en oversikt over hva han har gjort? Når slikt skjer så bør man bytte impeller, termostat, rense kjølekanalene for salt og eventuelt bytte tempsensor. Er noe av dette utført? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
heihei Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 (redigert) renset kjølesystemett bytta impeller sensorer å termostat. Man kan kjører noen timer plutselig skjer det Redigert 9.Juli.2018 av heihei (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.