3055 Startet 9.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2018 Hei Noen som har tips ift ujevt turtall? Filter er byttet og mener det elektriske er ok Går fint på tomgang Går litt opp i klipp men stort sett slipper den seg ned for så å komme opp igjen gjelder fra 1000 og oppover Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 9.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 (redigert) Ohm MAP sensor og Dyse 1 Dyse 1 skal være ca 100 Ohm, MAP sensor husker jeg ikke i farta. Redigert 9.Juli.2018 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
3055 Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 Takk for innspill litt mer info om hvor jeg målet dette så skal jeg greie det Har mer elektro enn mekanisk bakgrunn Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 9.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 Med fare for å drite meg ut her.. For jeg har liten peiling på disse motorene. Men i eldre motorer så skal det være olje i dieselpumpa. Når det blir lite olje, så vandrer motoren på turtall... Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
3055 Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 Tror ikke det er det på denne men takk for innspill Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 9.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 (redigert) Du tar av kontakten på Dyse 1 og måler direkte pinene på dysen med et multimeter. Det skal være som skrevet ca. 100ohm. Samme fremgangsmåte på MAP sensor. Redigert 9.Juli.2018 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
3055 Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 Blir målt i morgen tidlig..takker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.