Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Presisering

Egentlig synes jeg ikke DF350 er så vesentlig mye tyngre enn DF150 på styringen. Men jeg var forberedt på at den skulle være en god del tyngre. Jeg lurer på om de motroterende propellene har noe å si. Det har også noe å si hvilken styring som er montert i utgangspunktet, det er noe variasjon her og jeg har nok vært heldig. 

Uansett, jeg tviler meg i retning av å bestille hydraulisk Power Assist, dels for at andre i familien skal være komfortable med å håndtere båten, dels fordi jeg kommer til å angre bittert om noe skjer og det kunne vært unngått med Power Assist, som følge av råd herfra.:smiley:

PerUlv

PerUlv

Egentlig synes jeg ikke DF350 er så vesentlig mye tyngre enn DF150 på styringen. Men jeg var forberedt på at den skulle være en god del tyngre. Jeg lurer på om de motroterende propellene har noe å si. Det har også noe å si hvilken styring som er montert i utgangspunktet, det er noe variasjon her og jeg har nok vært heldig. 

Uansett, jeg tviler meg mot hydraulisk Power Assist, dels for at andre i familien skal være komfortable med å håndtere båten, og dels fordi jeg kommer til å angre bittert om noe skjer og det kunne vært unngått med Power Assist. 

• Create New...