Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Det ble powerassist. Jeg har kun kjørt den i 3-4 timer etter byttet, men du verden for en forskjell. Plutselig ble styringen en lek. Ikke det at jeg slet med det før, men det tar lengre tid når det er tungt, alt går tregere, bortsett fra båten... Forskjellen er definitivt størst på finmanøvrering. Forskjellen er rett og slett så stor at jeg (kanskje egentlig) ikke lenger trenger baugpropellen (men for all del, den er jo kjekk å ha;)). 

I høy fart er forskjellen mindre enn man skulle tro, båten føles like trygg og fin. PowerAssist er den beste investeringen jeg har gjort etter at jeg bestemte meg for DF350.

PerUlv

PerUlv

Det ble powerassist. Jeg har kun kjørt den i 3-4 timer etter byttet, men du verden for en forskjell. Plutselig ble styringen en lek. Ikke det at jeg slet med det før, men det tar lengre tid når det er tungt, alt går tregere, bortsett fra båten... Forskjellen er definitivt størst på finmanøvrering. Forskjellen er rett og slett så stor at jeg (nesten) ikke lenger trenger baugpropellen (men for all del, den er jo kjekk å ha;)). 

I høy fart er forskjellen mindre enn man skulle tro, båten føles like trygg og fin. PowerAssist er den beste investeringen jeg har gjort etter at jeg bestemte meg for DF350.

PerUlv

PerUlv

Det ble powerassist. Jeg har kun kjørt den i 3-4 timer etter byttet, men du verden for en forskjell. Plutselig ble styringen en lek. Ikke det at jeg slet med det før, men det tar lengre tid når det er tungt, alt går tregere, bortsett fra båten... Forskjellen er definitivt størst på finmanøvrering. Forskjellen er rett og slett så stor at jeg ikke lenger trenger baugpropellen (men for all del, den er jo kjekk å ha;)). 

• Create New...