Jump to content

Edit History

Ttopp

Ttopp

Steinbrygga er for grunn hvis du ønsker å gå ut og inn de garanterer egentlig 1, 5 m , men per når er det vel ikke mer enn 1,2 m ved sjøvannsnull pga opphopningen av sand i innseilingen.Noe dypere vis du vet akkurat hvor  du bør gå. Når det gjelder vind er havna godt skjermet av den kraftige moloen. Var på vakt i stormværet på fredag og det gikk forholdsvis rolig for seg. Som sagt tidligere er høyvann et problem ved bobledelen av havnen da dette ikke er flyttebrygge. Jeg ligger selv på steinbrygga med min Maxi 77.

Ttopp

Ttopp

Steinbrygga er for grunn hvis du ønsker å gå ut og inn de garanterer egentlig 1, 5 m , men per når er det vel ikke mer enn 1,2 m ved sjøvannsnull pga opphopningen av sand i innseilingen.Noe dypere vis du vet akkurat hvor Su bør gå. Når det gjelder vind er havna godt skjermet av den kraftige moloen. Var på vakt i stormværet på fredag og det gikk forholdsvis rolig for seg. Som sagt tidligere er høyvann et problem ved bobledelen av havnen da dette ikke er flyttebrygge. Jeg ligger selv på steinbrygga med min Maxi 77.

• Create New...