Jump to content

Edit History

hegra

hegra

bellen skrev for 1 time siden:

Rust? Helt sikker på at det er rust? Jeg tror det bare er slam, men det kan godt hende jeg ser feil. 

Neimen ikke sikker, men jeg håper du har rett. Gnir det mellom fingrende så er det som mel, helt fint og ingen flak. Jeg tok det for rust pga fargen og tenkte at det hadde stått vann i filteret over vinteren og rusten oppsto da. Grovfilter ble byttet samtidig. Det var bare sort skitt og ingen tegn til rust der, men det var bare et år. Og tanken er rustfri, det er vel finfilteret også(eller er det ikke det?), så ja, kanskje det bare er slam. Håper det, men en titt i tanken blir det uansett , men neppe før til høsten.

hegra

hegra

bellen skrev 1 time siden:

Rust? Helt sikker på at det er rust? Jeg tror det bare er slam, men det kan godt hende jeg ser feil. 

Neimen ikke sikker, men jeg håper du har rett. Gnir det mellom fingrende så er det som mel, helt fint og ingen flak. Jeg tok det for rust pga fargen og tenkte at det hadde stått vann i filteret over vinteren og rusten oppsto da. Grovfilter ble byttet samtidig. Det var bare sort skitt og ingen tegn til rust der, men det var bare et år. Og tanken er rustfri, det er vel finfilteret også, så ja, kanskje det bare er slam. Håper det, men en titt i tanken blir det uansett , men neppe før til høsten.

• Create New...