Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Pinkvin skrev for 3 timer siden:

Må være konstruert med annet formål hvis en ikke kan gå over. Feilbruk å ligge i gjestehavn. 

Feilbruk gir skader som da er selvforskylte. 

Å si noe slikt viser en total mangel på respekt for andres flotte dyre skinnende eiendeler. Det er mange som ikke vet hvor mye styr og jobb og penger det er å holde en blank ripefri skute. Selvsagt skal man kunne ligge til gjestehavner uten å være beskymret for at andre gjør «Herverk».

Hvis man ikke kan respektere andres eiendeler og båter man legger seg utenpå får man faktisk holde seg borte fra travle havner. Ikke jag bort de som allerede ligger der og betaler havneavgift for plassen man har fått. Det er ikke menneskerett å få plass og å tråkke over andres båter. Det kaller jeg folk i båt-oppførsel. Sier heller i fra før de legger til jeg da. Holdningene du viser her fører til at ingen vil til slutt ha båt på utsiden. Er det fullt så er det fullt. Selv kjører jeg da heller videre til neste havn.

Det kan dessuten være at man venter en vennebåt som skal legge seg til på utsiden.

Lingefan

Lingefan

Må være konstruert med annet formål hvis en ikke kan gå over. Feilbruk å ligge i gjestehavn. 

Å si noe slikt viser en total mangel på respekt for andres flotte dyre skinnende eiendeler. Det er mange som ikke vet hvor mye styr og jobb og penger det er å holde en blank ripefri skute. Selvsagt skal man kunne ligge til gjestehavner uten å være beskymret for at andre gjør «Herverk».

Hvis man ikke kan respektere andres eiendeler og båter man legger seg utenpå får man faktisk holde seg borte fra travle havner. Ikke jag bort de som allerede ligger der og betaler havneavgift for plassen man har fått. Det er ikke menneskerett å få plass og å tråkke over andres båter. Det kaller jeg folk i båt-oppførsel. Sier heller i fra før de legger til jeg da. Holdningene du viser her fører til at ingen vil til slutt ha båt på utsiden. Er det fullt så er det fullt. Selv kjører jeg da heller videre til neste havn.

Lingefan

Lingefan

Hvis man ikke kan respektere andres eiendeler og båter man legger seg utenpå får man faktisk holde seg borte fra travle havner. Ikke jag bort de som allerede ligger der og betaler havneavgift for plassen man har fått. Det er ikke menneskerett å få plass og å tråkke over andres båter. Det kaller jeg folk i båt-oppførsel. Sier heller i fra før de legger til jeg da. Holdningene du viser her fører til at ingen vil til slutt ha båt på utsiden.

Lingefan

Lingefan

Å si noe slikt viser en total mangel på respekt for andres flotte dyre skinnende eiendeler. Det er mange som ikke vet hvor mye styr og jobb og penger det er å holde en blank ripefri skute. Hvis man ikke kan respektere andres eiendeler og båter man pegger seg utenpå får man faktisk holde seg borte fra travle havner. Ikke jag bort de som allerede ligger der og betaler havneavgift for plassen man har fått. Det er ikke menneskerett å få plass og å tråkke over andres båter. Det kaller jeg folk i båt-oppførsel. Sier heller i fra før de legger til jeg da. Holdningene du viser her fører til at ingen vil til slutt ha båt på utsiden.

Lingefan

Lingefan

Å si noe slikt viser en total mangel på respekt for andres flotte dyre skinnende eiendeler. Det er mange som ikke vet hvor mye styr og jobb det er å holde en blank skute. Hvis man ikke kan respektere andres eiendeler og båter man pegger seg utenpå får man faktisk holde seg borte fra travle havner. Ikke jag bort de som allerede ligger der og betaler havneavgift for plassen man har fått. Det er ikke menneskerett å få plass og å tråkke over andres båter. Det kaller jeg folk i båt-oppførsel. Sier heller i fra før de legger til jeg da. Holdningene du viser her fører til at ingen vil til slutt ha båt på utsiden.

Lingefan

Lingefan

Å si noe slikt viser en total mangel på respekt for andres flotte dyre skinnende eiendeler. Hvis man ikke kan respektere andres eiendeler og båter man pegger seg utenpå får man faktisk holde seg borte fra travle havner. Det er ikke menneskerett å få plass og å tråkke over andres båter. Det kaller jeg folk i båt-oppførsel.

• Create New...