Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Taxi, en eller annen her som vil ta deg med på tur, eller rett og slett en buss til Arendal og deretter Maritims buss t/r fra Arendal til butikken. 

Arendal er en koselig bryggesleng-by, og det går buss mellom byene ca hver halvtime. 

I Grimstad kan du hoppe på/ av rett ved gjestehavn, og i Arendal er avstandene små i byen.

Det finnes også bedre utvalg av restauranter/ kaféer i Arendal. Personlig hadde jeg nok hoppet på en buss fra Grimstad til Arendal, tatt en tur til Maritim (med shuttle-transporten), og evt stoppet en tur i Arendal igjen for litt mat / is og deretter en tur tilbake til Grimstad.

(Jeg bor midt i mellom, og tilhører Grimstad kommune.)

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Taxi, en eller annen her som vil ta deg med på tur, eller rett og slett en buss til Arendal og deretter Maritims buss t/r fra Arendal til butikken. 

Arendal er en koselig bryggesleng-by, og det går buss mellom byene ca hver halvtime. 

I Grimstad kan du hoppe på/ av rett ved gjestehavn, og i Arendal er avstandene små i byen.

Det finnes også bedre utvalg av restauranter/ kaféer i Arendal. Personlig hadde jeg nok hoppet på en buss fra Grimstad til Arendal, tatt en tur til Maritim, og evt stoppet en tur i Arendal igjen for litt mat / is og deretter en tur tilbake til Grimstad.

(Jeg bor midt i mellom, og tilhører Grimstad kommune.)

• Create New...