Jump to content

Edit History

Kjetil1

Kjetil1

Skriveleif

Vet ikke nøyaktig hvor bildene er tatt, men det ser ut til at der den store båten og den noe mindre møtende går er sjøen mer uryddig enn på den store båtens styrbord side. Jeg vi da anta at dette er der det er mest trafikk i leia og at kryssende sjø fra passerende bølger skaper endel sprut som får dette til å se verre ut enn det er. Båten ser ut til å ligge for høyt i vannet til å gå i pløyefart. På meg ser det ut som om gummibåten kanskje har lagt seg midt i en trafikkert lei og burde holdt mer til en ytterside av leia og på den måte unngått å skape leie situasjoner...

Kjetil1

Kjetil1

Vet ikke nøyaktig hvor bildene er tatt, men det ser ut til at der den store båten og den noe mindre møtende går er sjøen mer uryddig enn på den store båtens styrbord side. Jeg vi da anta at dette er der det er mest trafikk i leia og at kryssende sjø fra passerende bølger skaper endel sprut som får dette til å se verre ut enn det er. Båten ser ut til å ligge for høyt i vannet til å gå i pløyefart. På meg ser det ut som om gummibåten kanskje har lagt seg midt i en trafikert lei og burde holdt mer til en ytterside av leia og på den måte unngått å skape leie situasjoner...

• Create New...