Jump to content

Edit History

Viknes 6BY

Viknes 6BY

Har Axiom rvx 12 med 3d scanner. Har selv hatt myyyyyyye bugs, også som du beskriver. Bare dra ut hovedstrømmen/ ledningen bak og la den stå uten strøm før du kobler tilbake, så starter den. Ikke trykk på skjermen når menyen kommer opp. La den få jobbe i 20 sek, spesielt etter ny oppstart med software, eller ny tilkobling av instrumenter. Sjekk software versjon, det er kommet 2 nye i juni! Du kan gå inn på menyen å ta reset etter oppdatering. Ville tatt kontakt med forhandler, som jeg har gjort. Krasjer avogtil min også enda....

Viknes 6BY

Viknes 6BY

Har Axiom rvx mex 3d scanner. Har selv hatt myyyyyyye bugs, også som du beskrive. Bare dra ut hovedstrømmen/ ledningen bak pg la den stå uten strøm så starter den. Ikke trykk på skjermen når menyen kommer opp. La den få jobbe i 20 sek, spesielt etter ny oppstart med software, eller ny tilkobling av instrumenter. Sjekk software versjon, den er kommet 2 nye i juni! Du kan gå inn på menyen å ta reset etter oppdatering. Ville tatt kontakt med forhandler, som jeg har gjort. Krasjer avogtil min også enda....

• Create New...