A Startet 9.August.2005 Del på Facebook Startet 9.August.2005 (redigert) Jeg har problemer med min Tohatsu 9,9 hk. Den starter lett og går fint , men stopper etter ca.2,5 min. Etter ca et halvt minutts hvile ( nedkjøling?) starter den igjen for så å stoppe igjen. Forgasser har blitt demontert for rensing og sjekk uten at noe unormalt er funnet. Resten av bensin tilførselen er også sjekket. Nye plugger er montert. Motoren går noe kortere tid for hver start så det kan se ut som det er en termisk feil.( Kontrollstrålen for kjølevann er ok.) Er det noen som har erfaring med lignende feil på utenbordsmotorer? Redigert 9.August.2005 av A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 9.August.2005 Del på Facebook Svart 9.August.2005 Noe lignende har jeg hatt på min 9,9 Tohatsu. Det viste seg at jeg brukte en uorginal bensintank som det oppsto vacuum på, enda jeg hadde lufteventilen åpen. Etter å ha skrudd lokket av gikk den som en klokke. Jeg måtte kjøpe original tank for å løse problemet. Sitér dette innlegget Link to post
A Svart 10.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2005 Jeg har original tank og har prøvd med tanklokket av uten at det hjalp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.