Eika
Lecakuler har absolutt ingen verdens ting å si, de blir pulverisert av impelleren. Det værste som kan skje er at noen setter seg i rista og han mister 3knop, må ligge under tilhengeren å pirke de ut med en skrutrekker.
Men vet du hva som virkelig hjelper ? Dykkerdrakt og sikaflex som herder under vann i kjølevannsinntakene på riviera'n din @Phoebe, da slipper man unødvendig forurensing også. Eller er det bare greit å sabotere for de som har redskaper man ikke liker ? Så jeg kan helle ut 20L olje i en 90graders sving på veien kun siden jeg ikke liker biler ?
Det blir trivligt med krig på sjøen og oppi elvene, folk med 50fotere som lager 1,5m bølger som sabotasje for kano/kajak padlere for eks, hvis det er mange som padler sammen så da er det jo sannsyneligt at det er flere som velter, 12stk til prisen av 1. Scooterkjørere og alle andre kan jo begynne å bruke kajakkene som rundingsbøyer eller hopp, det er bedre å ødelegge en kajakk enn å halshugge en kar med wire i 40-60knop.
Jeg ser du padler endel @SamH, han på scooteren er sannsynligvis like glad i elva og sjøen som deg, kan du ikke bare godta at folk har forskjellig smak på båt ?
Lei deg en scooter en eller annen dag, skal garantere at du går av den med ett smil